VINTERFÖRSÄLJNING ❄️ 2 SWEETPLAIDS = GRATIS LEVERANS!

Vanliga frågor

På grund efterfrågan, håller vi på att fylla på våra produkter på lager. Därför är våra leveranstider aningen längre

Vi tackar för ditt tålamod och din förståelse.



1) Hur långa är leveranstiderna?

För det första måste du räkna med behandlingstiden av din beställning, som kan variera mellan 24 och 72 timmar.

Här är en lista över nuvarande leveranstider::
Sverige: 10 till 15 arbetsdagar
Europa: 8 till 12 arbetsdagar
Övriga världen: 8 till 15 arbetsdagar

Dessa tidsfrister tar inte möjliga förseningar orsakade av tull, strejker, stöld eller andra förmildrande omständigheter bortom vår kontroll i åtanke.

2) Hur ändrar jag min beställning?

För att ändra din beställning (namn, adress, färg…), kontakta vår kundservice så snart som möjligt på support.se@sweetplaid.com.


För alla beställningar har du möjlighet att kontakta oss fram till 08:30 a.m. GMT (UTC) dagen efter din beställning.

 

Ingen hänsyn kommer att tas för förfrågningar gjorda efter denna tidpunkt, då din beställning är under förberedelse.

Endast ändringsförfrågningar bekräftade av vår kundservice kommer tillmötesgås.

3) Hur spårar jag min beställning?

För att spåra din beställning anger du enkelt ditt beställningsnummer och din e-postadress här: https://www.se.sweetplaid.com/pages/spara-min-bestallning.


Om du inte tagit emot din beställning och du fortfarande är inom leveransperioden som nämnts ovan, så oroa dig inte då ingenting är fel.

Det kan hända att din spårningsstatus inte ändras på flera dagar. Detta sker frekvent vid internationella leveranser.

Du kan försöka igen efter ett par dagar.

4) Var kan jag hitta mitt e-postmeddelande med orderbekräftelsen?

Om du inte fått din beställningsbekräftelse via e-post, är det möjligt att:

  1. E-postmeddelandet hamnat i din skräppost. The email is in your junk/spam folder.
  2. Din leverantör blockerar våra e-postmeddelanden (särskilt e-postadresser som använder @orange.fr och @sfr.fr) Your provider blocks our emails (especially email addresses using @orange.fr and @sfr.fr)
  3. Du har angivit en felaktig e-postadress   You entered your email address incorrectly


Börja med att kontrollera din skräppost, och om du inte hittar ditt meddelande där, kontakta oss på support.se@sweetplaid.com så skickar vi det igen.

5) Hur annullerar jag min beställning?

Efter beställning gjorts har du två timmar på dig att göra en förfrågan om annullering av din beställning. Denna förfrågan måste skickas till följande e-postadress: support.se@sweetplaid.com.


Inga annulleringar kommer accepteras efter denna tidsperiod eftersom beställningen kommer vara under behandling. Du kan alltid returnera din beställning inom 14 dagar från det att du tagit emot den, om du fortfarande önskar en återbetalning.

6) Hur returnerar jag min beställning?

Du kan returnera din beställning till oss inom 14 dagar från det att du mottagit den. Vi kommer inte kunna acceptera din retur efter 14 dagar.

Du måste returnera din beställning i dess originalförpackning, och produkten ska vara oanvänd. I tillägg kommer du få betala fraktkostnaderna.


Vi kommer återbetala din beställning när vi tagit emot den.

Kontakta oss via e-post på: support.se@sweetplaid.com så vi kan informera dig om regler och villkor för återbetalningar.

7) Hur kontaktar jag er?

Om du fortfarande inte hittat svaret på din fråga, kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på: support.se@sweetplaid.com.


Vår kundservicechef Lucie, eller någon i hennes team, kommer svara dig inom 24 till 48 timmar.

Kurv
Varsel
Din kurv er tom.
100% RISIKOFRI FULDRETURRET MED PENGENE TILBAGE